Zur Kurzanzeige

When painting and poetry meet in the classroom: teaching proposals for elementary school

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΓκουτενσβάγκερ, Έρρικαel
dc.creatorΚανάκη, Θεοδώρα-Μαρία Χ.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:40:25Z
dc.date.available2021-07-16T11:40:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56566
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝεοελληνική ποίηση -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕικαστικές τέχνες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΔιακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις στην ποίηση: διδακτικές προτάσεις για το δημοτικό σχολείοel
dc.titleWhen painting and poetry meet in the classroom: teaching proposals for elementary schoolen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International