Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ενίσχυση της δημόσιας εικόνας των επιχειρήσεων και στην προώθηση των πωλήσεών τους: η περίπτωση των Facebook και Instagram
The contribution of social media in enhancing the enterprises’ public image and the promotion of their sales: the cases of Facebook and Instagram
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καραγιάννη, ΌλγαΌνομα Επιβλέποντος
Δημητρίου, Γεώργιος
Σταμούλης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.