Mostra i principali dati dell'item

Digital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPR

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚολυβοδιάκος, Χαράλαμπος Ν.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:11:34Z
dc.date.available2021-04-21T07:11:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22746
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55511
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Δίκτυαel
dc.subject.otherΠροστασία δεδομένων -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.titleΤο ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων: η προσαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις απαιτήσεις του GDPRel
dc.titleDigital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPRen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International