Το ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων: η προσαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις απαιτήσεις του GDPR
Digital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPR
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κολυβοδιάκος, Χαράλαμπος Ν.Όνομα Επιβλέποντος
Δαδαλιάρης, Αντώνιος
Σταμούλης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.