Το ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων: η προσαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις απαιτήσεις του GDPR
Digital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPR
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/55511/22746.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κολυβοδιάκος, Χαράλαμπος Ν.Όνομα Επιβλέποντος
Δαδαλιάρης, Αντώνιος
Σταμούλης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.