Afficher la notice abrégée

Digital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPR

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚολυβοδιάκος, Χαράλαμπος Ν.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:11:34Z
dc.date.available2021-04-21T07:11:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22746
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55511
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Δίκτυαel
dc.subject.otherΠροστασία δεδομένων -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.titleΤο ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων: η προσαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις απαιτήσεις του GDPRel
dc.titleDigital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPRen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International