Show simple item record

Digital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPR

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚολυβοδιάκος, Χαράλαμπος Ν.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:11:34Z
dc.date.available2021-04-21T07:11:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22746
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55511
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Δίκτυαel
dc.subject.otherΠροστασία δεδομένων -- Δίκαιο και νομοθεσίαel
dc.titleΤο ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων: η προσαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις απαιτήσεις του GDPRel
dc.titleDigital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPRen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International