dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.creator | Αικατερίνη, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T07:57:00Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T07:57:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 21482 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53828 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διαφοροποιημένη διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Σχολική ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Διαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιά | el |
dc.title | Η συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: βιβλιογραφική ανασκόπηση | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Βασιλειάδης, Ηλίας | el |