Η συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: βιβλιογραφική ανασκόπηση

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Αικατερίνη, ΕλένηΌνομα μέλους επιτροπής
Βασιλειάδης, Ηλίας
Όνομα Επιβλέποντος
Καλδή, Σταυρούλα
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.