Εμφάνιση απλής εγγραφής

Redefining the education of second language in refugee elementary students through translanguaging

dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΡαχμανίδη, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2020-09-04T09:04:56Z
dc.date.available2020-09-04T09:04:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21402
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53635
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαγλωσσικότητα (Γλωσσολογία)el
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΕπαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση στη δεύτερη γλώσσα σε μαθητές-πρόσφυγες δημοτικού μέσω της διαγλωσσικότηταςel
dc.titleRedefining the education of second language in refugee elementary students through translanguagingen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International