Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΑτζαμιδάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:24:00Z
dc.date.available2020-07-12T09:24:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52954
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Νέες τεχνολογίεςel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet) -- Διαφήμισηel
dc.subject.otherΣυμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.titleΗ συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις αναδυόμενες διαφημίσεις: ο ρόλος των συναισθημάτων στη λήψη αποφάσεωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International