Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΑτζαμιδάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:24:00Z
dc.date.available2020-07-12T09:24:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52954
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Νέες τεχνολογίεςel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet) -- Διαφήμισηel
dc.subject.otherΣυμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.titleΗ συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις αναδυόμενες διαφημίσεις: ο ρόλος των συναισθημάτων στη λήψη αποφάσεωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International