dc.contributor.advisor | Γούδας, Μάριος | el |
dc.creator | Farnsworth, Madison | en |
dc.date.accessioned | 2020-03-12T14:10:07Z | |
dc.date.available | 2020-03-12T14:10:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 18016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/51741 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7645 | |
dc.language.iso | en | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Αθλητισμός -- Ψυχολογικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Προπονητές (Αθλητισμός) | el |
dc.subject.other | Προπόνηση -- Ψυχολογικές απόψεις | el |
dc.title | A phenomenological approach into coaches’ perspectives on positive youth development using the five Cs model | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Χατζηγεωργιάδης, Αντώνης | el |
dc.contributor.committeeMember | Κοκαρίδας, Δημήτρης | el |