A phenomenological approach into coaches’ perspectives on positive youth development using the five Cs model
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/51741/18016.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Farnsworth, MadisonΌνομα μέλους επιτροπής
Χατζηγεωργιάδης, Αντώνης
Κοκαρίδας, Δημήτρης
Όνομα Επιβλέποντος
Γούδας, Μάριος
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
en
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.