Προώθηση ενεργητικής παρακολούθησης ψηφιακού εκπαιδευτικού βίντεο διαμέσου ερωτήσεων: μια ημι-πειραματική μελέτη της επίδρασης των γραπτών απαντήσεων σε ενσωματωμένες ερωτήσεις στη δηλωτική γνώση μαθητών μεγάλων τάξεων Δημοτικού
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/51173/20047.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Mostra/ Apri
Autore
Γραμμένου, Αναστασία Ι.Supervisor name
Καρασαββίδης, Ηλίας
Κόλλιας, Βασίλειος
Νικονάνου, Κλεονίκη
Data
2020Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.