Προώθηση ενεργητικής παρακολούθησης ψηφιακού εκπαιδευτικού βίντεο διαμέσου ερωτήσεων: μια ημι-πειραματική μελέτη της επίδρασης των γραπτών απαντήσεων σε ενσωματωμένες ερωτήσεις στη δηλωτική γνώση μαθητών μεγάλων τάξεων Δημοτικού
Ver/
Autor
Γραμμένου, Αναστασία Ι.Supervisor name
Καρασαββίδης, Ηλίας
Κόλλιας, Βασίλειος
Νικονάνου, Κλεονίκη
Fecha
2020Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.