Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΣκαμπαρδώνη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2015-05-20T07:52:23Z
dc.date.available2015-05-20T07:52:23Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11559
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/5062en
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει διαφορές μεταξύ αγοριών- κοριτσιών ως προς το ηγετικό στιλ διδασκαλίας του καθηγητή φυσικής αγωγής και τις προτιμήσεις των παιδιών στο παιχνίδι τους. Οι συμμετέχοντες ήταν 250 μαθητές (142 αγόρια και 108 κορίτσια) της Ε' και ΣΤ' τάξης δημοτικών σχολείων. Ως εργαλεία μέτρησης χρησιμοποιήθηκαν το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του στιλ διδασκαλίας του εκπαιδευτικού ΦΑ και το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης προσανατολισμού στο παιχνίδι. Η ανάλυση διακύμανσης έδειξε στατιστικά σημαντικές διαφορές στο φύλο μόνο στο αυταρχικό στιλ διδασκαλίας (/ή,234 = 6.12, ρ=.014). Για να εξεταστούν οι διαφορές ανά φύλο ως προς τον προσανατολισμό στο παιχνίδι χρησιμοποιήθηκε ο έλεγχος ανεξαρτησίας χ2. Στατιστικά σημαντικές διαφορές παρατηρήθηκαν μεταξύ αγοριών και κοριτσιών στη μεταβλητή προσανατολισμός στη νίκη (χ2(2.224) = 9.32, ρ =.009) όπου τα κορίτσια εμφάνιζαν μεγαλύτερα ποσοστά σε σχέση με τα αγόρια. Ακόμη κατά την ανάλυση διακύμανσης στον προσανατολισμό στη νίκη εμφανίστηκαν σημαντικές διαφορές στη μεταβλητή δημοκρατικό στιλ διδασκαλίας ανά σειρά προτίμησης (/Γ2,2ΐ5=4.85, ρ=.009). Συνεπώς οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όσον αφορά το περιβάλλον που θα δημιουργήσουν, προκειμένου να εμφυσήσουν στους μαθητές τους την αγάπη για άθληση και την ιδέα του «ευ αγωνίζεσθαι».el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΗΓΕΣΙΑel
dc.subject.otherΔΑΣΚΑΛΟΙ -- ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΜΑΘΗΤΕΣel
dc.subject.otherΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣel
dc.titleΣχέσεις μεταξύ αντιλαμβανόμενου ηγετικού στιλ διδασκαλίας καθηγητή φυσικής αγωγής και προσανατολισμού στο παιχνίδι μαθητών δημοτικού.el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International