dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.contributor.advisor | Αβραμίδης, Ηλίας | el |
dc.creator | Γιαννίκου, Δέσποινα Σ. | el |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T11:41:44Z | |
dc.date.available | 2019-07-03T11:41:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 18722 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49982 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια -- Έρευνα | el |
dc.title | Οι αντιλήψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |