Οι αντιλήψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Γιαννίκου, Δέσποινα Σ.Όνομα Επιβλέποντος
Δερμιτζάκη, Ειρήνη
Αβραμίδης, Ηλίας
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.