dc.contributor.advisor | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.creator | Πνιγούρα, Ναταλία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2018-10-30T10:04:27Z | |
dc.date.available | 2018-10-30T10:04:27Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 18289 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49536 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3040 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Παιδιά με νοητικές αναπηρίες -- Εκπαίδευση -- Έρευνα | el |
dc.title | Κατανόηση, αναγνώριση και σχεδιαστική απόδοση βασικών και κοινωνικών συναισθημάτων των παιδιών με νοητική καθυστέρηση | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.committeeMember | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |