Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΠνιγούρα, Ναταλία Ι.el
dc.date.accessioned2018-10-30T10:04:27Z
dc.date.available2018-10-30T10:04:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18289
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49536
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3040
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδιά με νοητικές αναπηρίες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.titleΚατανόηση, αναγνώριση και σχεδιαστική απόδοση βασικών και κοινωνικών συναισθημάτων των παιδιών με νοητική καθυστέρησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΔερμιτζάκη, Ειρήνηel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International