Διερεύνηση πρακτικών για τη βελτίωση του μαθηματικού λόγου (discourse) και την αύξηση εμπλοκής των μαθητών Ρομά
Exploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma students
dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |
dc.contributor.advisor | Γκανά, Ελένη | el |
dc.creator | Μπραουδάκη, Δήμητρα-Δάμαρις Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:58:45Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:58:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17653 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48799 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.title | Διερεύνηση πρακτικών για τη βελτίωση του μαθηματικού λόγου (discourse) και την αύξηση εμπλοκής των μαθητών Ρομά | el |
dc.title | Exploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma students | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |