Mostrar el registro sencillo del ítem
Διερεύνηση πρακτικών για τη βελτίωση του μαθηματικού λόγου (discourse) και την αύξηση εμπλοκής των μαθητών Ρομά
Exploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma students
dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |
dc.contributor.advisor | Γκανά, Ελένη | el |
dc.creator | Μπραουδάκη, Δήμητρα-Δάμαρις Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:58:45Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:58:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17653 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48799 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.title | Διερεύνηση πρακτικών για τη βελτίωση του μαθηματικού λόγου (discourse) και την αύξηση εμπλοκής των μαθητών Ρομά | el |
dc.title | Exploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma students | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |