Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΚοκκώσης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΑναστασίου, Ιωάννης Ι.el
dc.date.accessioned2018-05-14T15:11:21Z
dc.date.available2018-05-14T15:11:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17421
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48466
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.678
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Οικονομικές απόψεις -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΛιμάνια -- Σχεδιασμός και κατασκευή -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΟι βασικοί πυλώνες του στρατηγικού τουριστικού σχεδιασμού για τον Βόλο: το σχέδιο μάρκετινγκ του Βόλου και του Πηλίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International