Οι βασικοί πυλώνες του στρατηγικού τουριστικού σχεδιασμού για τον Βόλο: το σχέδιο μάρκετινγκ του Βόλου και του Πηλίου
Προβολή/Άνοιγμα
Συγγραφέας
Αναστασίου, Ιωάννης Ι.Όνομα Επιβλέποντος
Κοκκώσης, Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.