Οι βασικοί πυλώνες του στρατηγικού τουριστικού σχεδιασμού για τον Βόλο: το σχέδιο μάρκετινγκ του Βόλου και του Πηλίου
Voir/ Ouvrir
Auteur
Αναστασίου, Ιωάννης Ι.Supervisor name
Κοκκώσης, Χαράλαμπος
Date
2018Language
el
Sujet
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.