Οι βασικοί πυλώνες του στρατηγικού τουριστικού σχεδιασμού για τον Βόλο: το σχέδιο μάρκετινγκ του Βόλου και του Πηλίου
Öffnen
Autor
Αναστασίου, Ιωάννης Ι.Supervisor name
Κοκκώσης, Χαράλαμπος
Datum
2018Language
el
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.