Πιλοτικό σχέδιο μάρκετινγκ τόπου του Δήμου Κορινθίων: η άποψη των φορέων
A pilot strategic place marketing for the municipality of Corinth with a focus on tourism: the stakeholders' views
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/47862/16893.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Θάνου, Μαρίνα Κ.Όνομα Επιβλέποντος
Μεταξάς, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2017Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.