Πιλοτικό σχέδιο μάρκετινγκ τόπου του Δήμου Κορινθίων: η άποψη των φορέων
A pilot strategic place marketing for the municipality of Corinth with a focus on tourism: the stakeholders' views
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/47862/16893.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Mostra/ Apri
Autore
Θάνου, Μαρίνα Κ.Supervisor name
Μεταξάς, Θεόδωρος
Data
2017Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.