Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΤσιότσια, Κατερίνα Β.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:41Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47778
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΑνάγνωση -- Κατανόησηel
dc.titleΑξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην αναγνωστική κατανόηση εφήβων με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International