Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΤσιότσια, Κατερίνα Β.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:41Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47778
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΑνάγνωση -- Κατανόησηel
dc.titleΑξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην αναγνωστική κατανόηση εφήβων με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International