Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΣαρακατσάνου, Ευτυχίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:36Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14545
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47425
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4867
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Δευτεροβάθμια)el
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.titleΔιδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης που φοιτούν σε Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο: έρευνα-δράσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International