Διδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης που φοιτούν σε Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο: έρευνα-δράση
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Σαρακατσάνου, ΕυτυχίαΌνομα μέλους επιτροπής
Ανδρέου, Γεωργία
Βλάχος, Φίλιππος
Όνομα Επιβλέποντος
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Ημερομηνία
2015Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.