Η αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών και οι αντιλήψεις τους για τη δημοκρατική και ενταξιακή εκπαίδευση
Teachers' perceived efficacy in classroom behaviour management and their attitudes about democratic and inclusive education
dc.contributor.advisor | Διδασκάλου, Ελένη | el |
dc.contributor.advisor | Βλάχου, Αναστασία | el |
dc.creator | Κιλιντάρη, Ευγενία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:20Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 12800 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47370 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Σχολική πειθαρχία | el |
dc.subject.other | Σχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση | el |
dc.subject.other | Σχέσεις δασκάλων και μαθητών | el |
dc.subject.other | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Συμπεριφορά | el |
dc.title | Η αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών και οι αντιλήψεις τους για τη δημοκρατική και ενταξιακή εκπαίδευση | el |
dc.title | Teachers' perceived efficacy in classroom behaviour management and their attitudes about democratic and inclusive education | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |