Mostra i principali dati dell'item
Η επίδραση της διδασκαλίας στρατηγικών αυτο-ρύθμισης με το πρόγραμμα Solve it στην επίδοση κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μελέτη περιπτώσεων
dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |
dc.creator | Κεφφέ, Παρασκευή | el |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T12:38:32Z | |
dc.date.available | 2016-12-16T12:38:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 15158 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45785 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4810 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση -- Μαθηματικά | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.title | Η επίδραση της διδασκαλίας στρατηγικών αυτο-ρύθμισης με το πρόγραμμα Solve it στην επίδοση κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μελέτη περιπτώσεων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.contributor.committeeMember | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |