Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΡάπτου, Θεοδοσίαel
dc.date.accessioned2015-05-13T09:35:42Z
dc.date.available2015-05-13T09:35:42Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other7878
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/4297en
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία σκοπό είχε να διερευνήσει το βαθμό στον οποίο η βιωματική μάθηση μέσα από οργανωμένες επισκέψεις και εργαστήρια μπορεί να οδηγήσει σε γνώση και να δημιουργήσει συνθήκες ενδιαφέροντος για περαιτέρω αναζήτηση. Επιπλέον να αναδείξει την ανάγκη συνεργασίας Μουσείου και Σχολείου και τα οφέλη που προκύπτουν για τους οργανισμούς αυτούς. Το δείγμα αποτέλεσαν 44 μαθητές (21 αγόρια και 23 κορίτσια) της Δ' τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Ιωνίας. Ως εργαλεία της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν το φυλλάδιο εργασίας των μαθητών, τα αντικείμενα που παράχθηκαν από τα εργαστήρια πηλού και ένα ερωτηματολόγιο που απευθύνθηκε στους γονείς. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι υποθέσεις που διατυπώθηκαν κατά το σχεδίασμά της εργασίας σε γενικές γραμμές επιβεβαιώθηκαν. Η επαφή των παιδιών με το Μουσείο, τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τα δημιουργικά εργαστήρια προσφέρουν τη δυνατότητα βαθύτερης και πολυποίκιλης γνώσης, ενώ ταυτόχρονα τους δημιουργούν ευκαιρίες για την ανάπτυξη της κοινωνικής τους συμπεριφοράς. Η σωστή συνεργασία Μουσείου και Σχολείου, ο σχεδιασμός και από τις δύο πλευρές, ίσως δώσει λύσεις στις, χωρίς περιεχόμενο, επισκέψεις των Σχολείων στα Μουσεία.el
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝel
dc.titleΜουσείο και σχολείο, ένα παράδειγμα εκπαιδευτικού προγράμματος και εργαστηριακών δραστηριοτήτων στην κατεύθυνση της βιωματικής μάθησηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International