Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Deutsch
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Einloggen
Toggle navigation
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης που εμπεριέχονται στα σχολικά εγχειρίδια της γλώσσας και είναι κατάλληλες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Öffnen
12635.pdf (1.534Mb)
Autor
Γεωργουλάκου, Ιωάννα
Supervisor name
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Datum
2014
Language
el
Schlagwort
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΝΑΓΝΩΣΗ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)
ΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)
Access
free
Zur Langanzeige
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
URI
http://hdl.handle.net/11615/42783
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4814
Collections
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΠΤΕΑ)
[324]
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
[10342]
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
DSpace Suche
In dieser Sammlung
Stöbern
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Diese Sammlung
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Mein Benutzerkonto
Einloggen
Registrieren
Help Contact
Deposition
About
Help
Kontakt
Choose Language
Gesamter Bestand
English
Ελληνικά