Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΓεωργουλάκου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:41Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42783
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4814
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΔιερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη της αναγνωστικής κατανόησης που εμπεριέχονται στα σχολικά εγχειρίδια της γλώσσας και είναι κατάλληλες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International