Βάσεις δεδομένων στην διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και νοητική καθυστέρηση: μια ανασκόπηση της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίας
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Παναγοπούλου, Αθανασία Σ.Όνομα Επιβλέποντος
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Σταυρούση, Παναγιώτα
Ημερομηνία
2013Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.