dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.advisor | Σμυρναίος, Αντώνης Λ. | el |
dc.creator | Καλέας, Μάριος Θ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T10:56:15Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T10:56:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 10649 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/42652 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ | el |
dc.title | Αντιλήψεις δασκάλων και τελειόφοιτων φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων για την εισαγωγή του θεσμού του μέντορα στην Α/θμια εκπαίδευση | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |