Λογοτεχνικές συζητήσεις, ο ρόλος και η σημασία τους στις αναγνωστικές προσεγγίσεις λογοτεχνικών κειμένων στο σχολείο
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/42239/8563.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Μπαλιάκου, Χαρίκλεια-ΤριάδαΌνομα Επιβλέποντος
Παπαρούση, Μαρία
Χανιωτάκης, Νικόλαος
Ημερομηνία
2010Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.