Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓοσποδίνη, Άσπαel
dc.creatorΤριανταφυλλίδου, Χρύσα Α.el
dc.date.accessioned2016-04-28T06:22:57Z
dc.date.available2016-04-28T06:22:57Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40474
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.description.abstractΗ σύγχρονη γενικευμένη κατάσταση της παγκοσμιοποίησης έχει προκαλέσει σε πολλά αστικά κέντρα την έντονη ανάγκη για διαφοροποίηση. Ο προσδιορισμός μιας ξεχωριστής εικόνας μιας πόλης που θα της προσδώσει μοναδική ταυτότητα είναι μία περίπλοκη διαδικασία που επηρεάζει πολλούς τομείς της κοινωνίας. Μια οργανωμένη προσπάθεια συνοδεύεται από σχέδια marketing και branding πόλεων, οργανωμένα, δηλαδή, προγράμματα ανάπτυξης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών ενός αστικού τοπίου. Η ανάπτυξη αυτή αγγίζει και την χωρική διάσταση της πόλης. Η πολιτιστική της κληρονομιά διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε συνδυασμό πολεοδομικές παρεμβάσεις προς ανάδειξη της. Κτίρια, διαδρομές και εκδηλώσεις συνθέτουν το προφίλ ενός συγκροτημένου σχεδίου.el
dc.description.abstractThe generalized state of contemporary globalization has generated to many urban centers the strong need for diversification. The specification of a special image of a city, which will lend a unique identity, is a complex process that affects many sectors of society. An organized effort is accompanied by organized marketing and branding cities plans, programs that encourage the development of an urban-landscape’s particular characteristics. This development approximates the spatial dimension of the city as well. A city’s cultural heritage, in combination with urban interventions, plays in important role in making the city known. Buildings, routes and events make up the profile of a structured plan.en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΚΟΜΟΤΗΝΗel
dc.subject.otherΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΚΟΜΟΤΗΝΗel
dc.subject.otherΚΟΜΟΤΗΝΗ (ΕΛΛΑΔΑ) -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleCity marketing: ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας στο αστικό τοπίο της Κομοτηνήςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International