City marketing: ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας στο αστικό τοπίο της Κομοτηνής
Supervisor name
Γοσποδίνη, Άσπα
Fecha
2012Language
el
Materia
Descripción
Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.
Access
free
Resumen
Η σύγχρονη γενικευμένη κατάσταση της παγκοσμιοποίησης έχει προκαλέσει σε πολλά αστικά
κέντρα την έντονη ανάγκη για διαφοροποίηση. Ο προσδιορισμός μιας ξεχωριστής εικόνας μιας
πόλης που θα της προσδώσει μοναδική ταυτότητα είναι μία περίπλοκη διαδικασία που επηρεάζει
πολλούς τομείς της κοινωνίας.
Μια οργανωμένη προσπάθεια συνοδεύεται από σχέδια marketing και branding πόλεων,
οργανωμένα, δηλαδή, προγράμματα ανάπτυξης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών ενός αστικού
τοπίου.
Η ανάπτυξη αυτή αγγίζει και την χωρική διάσταση της πόλης. Η πολιτιστική της κληρονομιά
διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε συνδυασμό πολεοδομικές παρεμβάσεις προς ανάδειξη της.
Κτίρια, διαδρομές και εκδηλώσεις συνθέτουν το προφίλ ενός συγκροτημένου σχεδίου. The generalized state of contemporary globalization has generated to many urban centers the strong
need for diversification. The specification of a special image of a city, which will lend a unique
identity, is a complex process that affects many sectors of society.
An organized effort is accompanied by organized marketing and branding cities plans, programs
that encourage the development of an urban-landscape’s particular characteristics.
This development approximates the spatial dimension of the city as well. A city’s cultural heritage,
in combination with urban interventions, plays in important role in making the city known.
Buildings, routes and events make up the profile of a structured plan.
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.