Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 12
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)
Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών
τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης,
τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...
Ανάπτυξη ηθικών αξιών στο σχολικό και εξωσχολικό περιβάλλον
(2007)
Στη σύγχρονη εποχή είναι ανάγκη, περισσότερο από ποτέ, να κατευθυνθεί η
εκπαίδευση προς τη διδασκαλία ατομικών και κοινωνικών αξιών. Η Φυσική Αγωγή είναι η
πλέον πρόσφορη περιοχή για την ανάπτυξη αξιών και τη διαμόρφωση ...
Αλλαγές στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά μαθητών γυμνασίου, μετά από πρόγραμμα παρέμβασης βασισμένο σε αρχές του fair play
(2007)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την επίδραση ενός παρεμβατικού
προγράμματος βασισμένο σε αρχές του fair play πάνω στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά
μαθητών Α' γυμνασίου. Το πρόγραμμα αφορούσε δύο τμήματα με ...
Η επίδραση της μεθόδου καθορισμού στόχων στα επακόλουθα παρακίνησης για συμμετοχή στη φυσική αγωγή
(2007)
Ο σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστεί αν ο καθορισμός στόχων επηρεάζει τα
επακόλουθα της παρακίνησης των μαθητών/τριών για συμμετοχή στη φυσική αγωγή. Οι
συμμετέχοντες ήταν μαθητές/τριες 6 τμημάτων της Α' Γυμνασίου ...
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)
Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των
στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο
αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ...
Στάσεις προς την άσκηση, αντίληψη εαυτού, διατροφικές συνήθειες, σωματική δραστηριότητα και δείκτης μάζας σώματος μαθητών δημοτικού σχολείου
(2006)
Σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών και μαθητριών Ε'
και ΣΤ' τάξης του δημοτικού σχολείου, με διαφορετικό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) ως
προς: α) τις στάσεις και τις προθέσεις τους ως προς την ...
Επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος με έννοιες φυσικής στην παρακίνηση μαθητών της Α' γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)
Με την έρευνα αυτή εξετάστηκε η επίδραση της διαθεματικής διδακτικής
προσέγγισης στην παρακίνηση των μαθητών της Α' Γυμνασίου. Συγκεκριμένα,
σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν πέντε (5) διαθεματικές διδακτικές παρεμβάσεις ...
Διαφορές μεταξύ μαθητών τμημάτων αθλητικής διευκόλυνσης γυμνασίου και λυκείου ως προς την εσωτερική - εξωτερική παρακίνηση, τους προσωπικούς προσανατολισμούς, την αντίληψη αθλητικής ικανότητας και το κλίμα παρακίνησης
(2005)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών των
Τμημάτων Αθλητικής Διευκόλυνσης Γυμνασίου και Λυκείου ως προς την εσωτερική-
εξωτερική παρακίνηση, τους προσωπικούς προσανατολισμούς, το κλίμα ...
Στάσεις των μαθητών και μαθητριών ως προς τους τρόπους σχηματισμού ομάδων στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2005)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης των τρόπων
σχηματισμού ομάδων στην αντίληψη του κλίματος παρακίνησης και ισότητας στο
μάθημα φυσικής αγωγής. Ο σχηματισμός ομάδων αφορούσε την πρωτοβουλία
(καθηγητή ...