Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 16
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων ασύγχρονης εκπαίδευσης (e-class) στην υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στο Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.
(2009)
Στην έρευνα συμμετείχαν διακόσιοι επτά φοιτητές/τριες του Τμήματος Επιστήμης
Φυσικής Αγωγή & Αθλητισμού στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Τ.Ε.Φ.Α.Α.,
Δ.Π.Θ.), ηλικίας από 19 έως 24 ετών. Το δείγμα αποτέλεσαν 75 ...
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)
Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών
τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης,
τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...
Η αποτελεσματικότητα ενός μουσικοκινητικού προγράμματος εκπαίδευσης στις δεξιότητες χειρισμού σε 6χρονους μαθητές
(2005)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μουσικοκινητικής
αγωγής στην εκμάθηση δεξιοτήτων χειρισμού σε παιδιά της πρώτης τάξης
Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες ήταν εβδομήντα πέντε μαθητές-τριες(τριάντα ...
Η έκφραση της κινητικής δημιουργικότητας μέσω διαφορετικών τύπων οδηγιών
(2005)
Οι λεκτικές υποδείξεις ή ερωτήσεις είναι μεταξύ άλλων, ένας από τους τρόπους
παροχής ερεθίσματος (Chen & Cone 2003), που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας
παιδαγωγός για την παρουσίαση ενός κινητικού θέματος ή προβλήματος. ...
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)
Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των
στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο
αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ...
Η συμβολή ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας
(2006)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η επίδραση ενός διαθεματικού
προγράμματος φυσικής αγωγής στην ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου
που αφορά σε κινητικές έννοιες, κινητικές δεξιότητες και δεξιότητες ...
Παρατήρηση και αξιολόγηση της διδακτικής απόδοσης καθηγητών φυσικής αγωγής
(2005)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη διδακτική απόδοση
καθηγητών φυσικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα
συμμετείχαν είκοσι (Ν=20) καθηγητές φυσικής αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας
εκπαίδευσης, ...
Η σχέση της επιθετικότητας, των προσωπικών προσανατολισμών και της εξωτερικής-εσωτερικής παρακίνησης των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2005)
Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ της επιθετικότητας, των
προσωπικών προσανατολισμών και της εσωτερικής-εξωτερικής παρακίνησης μαθητών
γυμνασίου καθώς και οι διαφορές αυτών ως προς το φύλο και την ...
Η σχέση μεταξύ της μαθησιακής επίδοσης και αθλητικής απόδοσης σε μαθητές που φοιτούν σε Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης
(2008)
Σκοπός: Να διερευνηθούν τυχόν διαφορές μεταξύ της μαθησιακής
επίδοσης και αθλητικής απόδοσης σε μαθητές που φοιτούν σε Τμήματα
Αθλητικής Διευκόλυνσης (Τ.Α.Δ.) και σε κλασσικό σχολείο. Μέθοδος:
Αξιολογήθκαν 237 μαθητές, 116 ...
Η εφαρμογή του προγράμματος δεξιοτήτων ζωής σε νεαρούς αθλητές και αθλήτριες του κλασικού αθλητισμού
(2004)
Η παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε ώστε να μελετήσει την αποτελεσματικότητα
ενός προγράμματος διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής που εφαρμόστηκε στον κλασικό
αθλητισμό και στον παραδοσιακό χορό. Η παρούσα μελέτη περιλάμβανε δύο ...