Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 11
Μελέτη ρυθμικής ικανότητας σε μαθητές - μαθήτριες γυμνασίου που ασχολούνται με κινητικές δραστηριότητες συνοδευόμενες ή όχι από μουσική
(2004)
Η ρυθμική ικανότητα αποτελεί βασικό παράγοντα της αντιληπτικόκινητικής
ανάπτυξης των παιδιών και παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση κινητικών
δεξιοτήτων. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθεί η ρυθμική ...
Η επίδραση ενός παρεμβατικού μουσικοκινητικού προγράμματος στη ρυθμική ικανότητα νηπίων
(2010)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετηθεί η ρυθμική ικανότητα 180
παιδιών νηπιακής ηλικίας, πριν και μετά την εφαρμογή ενός μουσικοκινητικού
προγράμματος. Τα 90 παιδιά (45 αγόρια και 45 κορίτσια) παρακολούθησαν ...
Ανίχνευση κινητικών διαταραχών του κινητικού συντονισμού σε παιδια προσχολικής ηλικίας
(2007)
Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει το ποσοστό παιδιών προσχολικής ηλικίας με
κινητική αδεξιότητα στο Ελληνικό περιβάλλον. Στην έρευνα συμμετείχαν 116 αγόρια
(η=73) και κορίτσια (π=44) παιδικών σταθμών αστικού κέντρου ...
Η αποτελεσματικότητα ενός μουσικοκινητικού προγράμματος εκπαίδευσης στις δεξιότητες χειρισμού σε 6χρονους μαθητές
(2005)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μουσικοκινητικής
αγωγής στην εκμάθηση δεξιοτήτων χειρισμού σε παιδιά της πρώτης τάξης
Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες ήταν εβδομήντα πέντε μαθητές-τριες(τριάντα ...
Η έκφραση της κινητικής δημιουργικότητας μέσω διαφορετικών τύπων οδηγιών
(2005)
Οι λεκτικές υποδείξεις ή ερωτήσεις είναι μεταξύ άλλων, ένας από τους τρόπους
παροχής ερεθίσματος (Chen & Cone 2003), που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας
παιδαγωγός για την παρουσίαση ενός κινητικού θέματος ή προβλήματος. ...
Συγκριτική μελέτη της κινητικής ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας από την Ελλάδα και τη Γερμανία με τη χρήση της δέσμης αξιολόγησης Karlsruher Motorik-Screening (KMS 3-6)
(2007)
Σκοπός της μελέτης ήταν η σύγκριση της κινητικής ικανότητας 119 παιδιών
προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών) από την Ελλάδα (η=65) και τη Γερμανία (π=54). Η
κινητική ικανότητα των παιδιών αξιολογήθηκε με τη χρήση της δέσμης ...
Επαναληπτικότητα της ταχύτητας και της συχνότητας βάδισης σε παιδιά σχολικής ηλικίας
(2007)
Η ανάλυση της βάδισης χρησιμοποιείται συχνά για κλινικές εφαρμογές. Όμως, η
σύγκριση του φυσιολογικού με το μη φυσιολογικό βάδισμα με σκοπό την εξαγωγή
συμπερασμάτων για το είδος και τη βαρύτητα ενός κινητικού προβλήματο ...
Κινητική απόδοση και τάση για ατυχήματα στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία
(2008)
Τα ατυχήματα και οι τραυματισμοί αποτελούν πρωταρχικά αίτια θανάτου
στην παιδική ηλικία παγκοσμίως και συχνά προκαλούν ανικανότητα. Σκοπός της
μελέτης ήταν η καταγραφή των ατυχημάτων που συμβαίνουν στο σχολικό
περιβάλλον ...
Η σχέση των αντιληπτικών και κινητικών ικανοτήτων με τις βασικές δεξιότητες καλαθοσφαίρισης σε παιδιά ηλικίας 8-13 ετών
(2006)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις διαφορές αντιληπτικών και
κινητικών ικανοτήτων σε 60 παιδιά ηλικίας 8-13 ετών (Μ=10.43±1.63 έτη) και να
εντοπίσει την πιθανή σχέση των ικανοτήτων αυτών με την απόδοση σε ...