Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Επιδράσεις στους στόχους επίτευξης και εσωτερικής παρακίνησης ανάλογα με τη συμμετοχή στο μάθημα φυσικής αγωγής
(2012)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει αν οι προσωπικοί προσανατολισμοί
στόχων επίτευξης στο «εγώ» και στο «έργο» καθώς και η εσωτερική παρακίνηση
διαφέρουν ανάλογα με τη συμμετοχή στο μάθημα της φυσικής αγωγής, ...
Η επίδραση της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή στην επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής ιδιωτικών γυμναστηρίων
(2005)
Σκοπός της εργασίας ήταν να μετρήσει και να εξετάσει την
επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής που εργάζονταν σε
ιδιωτικά γυμναστήρια. Επιπλέον σκοπός ήταν να διαπιστωθεί αν υπάρχει
σχέση μεταξύ της ...
Οι προσανατολισμοί στόχων επίτευξης ως παράγοντας πρόβλεψης συμπεριφορών τίμιου παιχνιδιού στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει αν οι τέσσερις
προσανατολισμοί στόχων επίτευξης, σύμφωνα με το πολυδιάστατο ιεραρχικό
μοντέλο του Παπαϊωάννου (1999), προβλέπουν τις θετικές και αρνητικές αθλητικές
συμπεριφορές ...
Η σχέση προσωπικότητας και άγχους σε μη ασκούμενους και ασκούμενους αθλητές ατομικών και ομαδικών αθλημάτων
(2005)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της
προσωπικότητας και του άγχους ανάμεσα σε μη ασκούμενους (Μ.Α.) και σε αθλητές
ατομικών (χωρίς επαφή με τον αντίπαλο) (Α.Α.) και ομαδικών αθλημάτων (επαφής
με ...
Διερεύνηση της λεκτικής συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής στο μάθημα
(2006)
Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις και την
επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και τον μαθητή-
αθλητή κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής αξιολογώντας τα
επίπεδα της συμπεριφοράς ...
Παράγοντες παρακίνησης για επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2007)
Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα κίνητρα-παρακίνηση των παιδιών για συμμετοχή
και επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής μαθητών Γυμνασίου. Το δείγμα αποτέλεσαν
συνολικά 152 μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου ( ...
Σχέση αντιλαμβανόμενης λεκτικής επιθετικότητας των καθηγητών με το στυλ ηγεσίας στο μάθημα φυσικής αγωγής
(2011)
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ της
αντιλαμβανόμενης λεκτικής επιθετικότητας του καθηγητή και του καθηγητικού
ηγετικού στυλ (αυταρχικό, δημοκρατικό) κατά τη διάρκεια του μαθήματος ...