Buscar
Mostrando ítems 1-8 de 8
Ποιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της
ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150
πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και ...
Ποιότητα υπηρεσιών & ικανοποίηση πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Έρευνες των τελευταίων χρόνων στην διοίκηση των επιχειρήσεων έχουν
υπογραμμίσει πως το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών είναι εξαπλάσιο
συγκριτικά με τις δαπάνες που αντιστοιχούν για την διατήρηση της
υπάρχουσας πελατειακής ...
Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου
(2009)
Σκοπός της παρούσης ερευνάς ήταν να μετρηθεί η ανάπτυξη καταναλωτικών
συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου και να εκτιμηθεί εμπειρικά ο ρόλος της
ποιότητας υπηρεσιών προς αυτή την κατεύθυνση. Δείγμα της έρευνας ...
Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) στην βιομηχανία των αθλητικών ειδών. Πώς η εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) επηρέασε την βιομηχανία των αθλητικών ειδών;
(2007)
Το εμπόριο λιανικής υπήρξε, εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε για πολλές γενεές στις
ανθρώπινες κοινωνίες, ως ένας από τους κύριους επιχειρηματικούς τομείς για πολλές
οικονομίες ανά τον κόσμο. Η μεγαλύτερη αλλαγή που υπήρξε στο ...
Αξιολόγηση προγραμμάτων "άθλησης για όλους" σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης
(2006)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση των προγραμμάτων άθλησης του
Δήμου Αμπελοκήπων με την επιλογή της αξιολόγησης μεικτής μεθόδου. Η αξιολόγηση
μεικτής μεθόδου θεωρείται έγκυρη πρόταση στη μεθοδολογία της ...
Εμπειρική αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καταναλωτών κέντρου θαλασσοθεραπείας και ευεξίας και η σχέση της με την ψυχολογική δέσμευση και τη θετική προφορική επικοινωνία
(2006)
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν τη μελλοντική
συμπεριφορά και στάση των καταναλωτών είναι η ποιότητα των υπηρεσιών.
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξεταστεί: α) η δυνατότητα εφαρμογής
του ...
Ο ρόλος της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μιας επαγγελματικής ομάδας καλαθοσφαίρισης στην αναγνωρισιμότητα και αντίληψη των θεατών για τον χορηγό
(2009)
Η χορηγία και ο αθλητισμός είναι δύο έννοιες στενά συνδεδεμένες καθώς ο
αθλητισμός αποτελεί πόλο έλξης για τους χορηγούς. Ως προς το θέμα
εξυπηρέτηση πελατών η ποιότητα έχει προταθεί ως η λέξη κλειδί για την επιτυχία
και ...