Suche
Anzeige der Dokumente 1-3 von 3
Ποιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της
ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150
πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και ...
Ποιότητα υπηρεσιών & ικανοποίηση πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Έρευνες των τελευταίων χρόνων στην διοίκηση των επιχειρήσεων έχουν
υπογραμμίσει πως το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών είναι εξαπλάσιο
συγκριτικά με τις δαπάνες που αντιστοιχούν για την διατήρηση της
υπάρχουσας πελατειακής ...
Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου
(2009)
Σκοπός της παρούσης ερευνάς ήταν να μετρηθεί η ανάπτυξη καταναλωτικών
συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου και να εκτιμηθεί εμπειρικά ο ρόλος της
ποιότητας υπηρεσιών προς αυτή την κατεύθυνση. Δείγμα της έρευνας ...