Suche
Anzeige der Dokumente 1-8 von 8
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)
Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών
τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης,
τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...
Η αποτελεσματικότητα ενός μουσικοκινητικού προγράμματος εκπαίδευσης στις δεξιότητες χειρισμού σε 6χρονους μαθητές
(2005)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μουσικοκινητικής
αγωγής στην εκμάθηση δεξιοτήτων χειρισμού σε παιδιά της πρώτης τάξης
Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες ήταν εβδομήντα πέντε μαθητές-τριες(τριάντα ...
Απόψεις φοιτητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών με αισθητηριακές διαταραχές
(2005)
Σκοπός της έρευνας ήταν η εξέταση των απόψεων των φοιτητών φυσικής
αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών τους με αισθητηριακές διαταραχές
(κώφωση, τύφλωση) στο πρόγραμμα σπουδών του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Το δείγμα αποτελείτο
από ...
Η έκφραση της κινητικής δημιουργικότητας μέσω διαφορετικών τύπων οδηγιών
(2005)
Οι λεκτικές υποδείξεις ή ερωτήσεις είναι μεταξύ άλλων, ένας από τους τρόπους
παροχής ερεθίσματος (Chen & Cone 2003), που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας
παιδαγωγός για την παρουσίαση ενός κινητικού θέματος ή προβλήματος. ...
Παρατήρηση και αξιολόγηση της διδακτικής απόδοσης καθηγητών φυσικής αγωγής
(2005)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη διδακτική απόδοση
καθηγητών φυσικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα
συμμετείχαν είκοσι (Ν=20) καθηγητές φυσικής αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας
εκπαίδευσης, ...
Η σχέση της επιθετικότητας, των προσωπικών προσανατολισμών και της εξωτερικής-εσωτερικής παρακίνησης των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2005)
Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ της επιθετικότητας, των
προσωπικών προσανατολισμών και της εσωτερικής-εξωτερικής παρακίνησης μαθητών
γυμνασίου καθώς και οι διαφορές αυτών ως προς το φύλο και την ...
Μελέτη βιωσιμότητας προγράμματος ολυμπιακής παιδείας
(2005)
Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η καταγραφή των ήδη πεπραγμένων στο πλαίσιο
του Προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας και η διαμόρφωση προτάσεων για την πιθανή
βιωσιμότητα του Προγράμματος. Η εργασία αυτή βασίστηκε στο ...
Ο ρόλος των καθηγητών φυσικής αγωγής στη διαμόρφωση θετικών ή αρνητικών σκέψεων των μαθητών
(2005)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της επιρροής των αναφορών
(δηλώσεων, σχολίων) των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στη διαμόρφωση θετικών ή
αρνητικών σκέψεων των μαθητών. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 281 μαθητές ...