Cerca
Items 1-2 di 2
Αξιολόγηση των παραγόντων ποιότητας των υπηρεσιών άσκησης, αξίας, ικανοποίησης και προθέσεων συμπεριφοράς ως προς τη συχνότητας συμμετοχή
(2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης της
ικανοποίησης, της αναλαμβανόμενης αξίας, των προθέσεων συμπεριφοράς από
διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών των συμμετεχόντων σε υπηρεσίες άσκησης.
Επίσης δευτερεύων ...
Η μελέτη της σχέσης των ψυχολογικών οφελών της ποιότητας υπηρεσιών με την ικανοποίηση των πελατών χορευτικών κέντρων
(2011)
Ένα από τα κύρια θέματα για την δημιουργία ικανοποιημένων πελατών
σε ένα χορευτικό σύλλογο είναι να προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Η ποιότητα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία και την
αποδοτικότητα των υπηρεσιών. ...